مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در فریدونکنار:

در جامعه‌ای زندگی‌ می‌کنیم که هیچ گذشتی نسبت به همدیگر نداریم

بصیر، احد جاودانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام‌جمعه فریدونکنار، اظهار کرد: در شورای فرهنگ عمومی آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد و مصوبات آن باید اجرایی شود.

وی تصریح کرد: وقتی در یک شهر پارک خوب وجود نداشته باشد این یک معضل بزرگی است، جوانان در اوقات فرغات باید چه کاری بکنند و به کجا بروند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در ابتدا باید امکانات را فراهم کنیم و سپس به فکر یک شهر خوب باشیم.

جاودانی با بیان اینکه با اشاره به اینکه در جامعه‌ای زندگی‌ می‌کنیم که هیچ گذشتی نسبت به همدیگر نداریم، خاطرنشان کرد: چرا برای بررسی چالش‌ها با یکدیگر تعارف می‌کنیم و واقع‌بین نیستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمامی جوامع موضوع طلاق و اعتیاد وجود دارد، اظهار کرد: با کلی‌گویی مشکلات برطرف نمی‌شود، باید با سند و آمار سخن بگوئیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به تعطیلی سینما در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در فریدونکنار یک فضای مناسب هنری وجود دارد که سال‌ها تعطیل است.

جاودانی افزود: جوان برای گذراندن اوقات فراغت خود باید به کجا برود و چگونه خود را از هیجانات تخلیه کند.

وی با بیان اینکه باید خیران را به سمت کتابخانه‌سازی هدایت کنیم، گفت: برای سالم‌سازی جامعه عملکرد خوبی نداریم و همیشه نیز از نقد خود می‌ترسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه آسیب‌شناسی با سیاه‌نمائی متفاوت است، اظهار کرد: در این جلسات باید با تصویب موضوعی خاص به دنبال اجرایی کردن آن از سوی مسئولان باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باعث تاسف است..وقتی سران مملکت نسبت به هم گذشت ندارند انتظارداریم مردم به هم گذشت داشته باشند..متاسفانه کشوری اسما اسلامی هستیم و رسما اداب زیبای دینی رعایت نمیشود…
    به امید ایرانی اسلامی به معنای واقعی کلمه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا