کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری زوج قاچاقچی در تنکابن

بصیر ،کیومرث ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده به این فرماندهی مبنی بر اینکه محموله‌ای از شهرستان ساوه به مقصد غرب مازندران بارگیری شده است، پس از بررسی‌ها امکان‌سنجی لازم برای برخورد موثر با این محموله و نیز با تشکیل تیم‌های ویژه ایست و بازرسی در مبادی ورودی شهرستان اقدام به جستجوهای لازم برای کشف این محموله در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر تنکابن قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تداوم ایست و بازرسی‌ها و پایش مبادی ورودی شهرستان از یک دستگاه خودرو پراید پلاک ساوه در بازرسی‌ها ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد که سرنشینان آن یک زوج سابقه‌دار و تحت تعقیب جرایم موادمخدر بودند نیز دستگیر و با مواد مکشوفه طی سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

ابراهیمی با اشاره به این که پلیس در مبارزه با جرایم به ویژه موادمخدر با مجرمان مماشات نمی‌کند و قاچاقچیان هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نخواهند داشت، افزود: مبارزه با قاچاق و توزیع موادمخدر که بلای خانمان‌سوز است و کانون خانواده‌ها را از هم می‌پاشد، بخش مهمی از معضلات اجتماعی ناشی از آن است و مبارزه با این جرایم از جمله مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: در کنار مبارزه با این جرایم نکته مهم و اساسی این است تا خانواده‌ها در ارتباط با فرزندان و اعضای خانواده بیش از پیش وقت و حساسیت به خرج دهند و در رابطه با دوستی‌ها و اماکنی که فرزندان‌شان با آنها در رفت و آمد هستند نظارت و کنترل داشته باشند.

ابراهیمی ادامه داد: برای پیش‌گیری از آلوده شدن، اوقات فراغت فرزندان و اعضا خانواده را با برنامه‌های مناسب پر کنند و هرگونه رفتار فرزندان را با دقت بررسی کرده برای حفظ سلامت جسمی و فکری خانواده بیشتر حساسیت داشته باشند.

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۸ کیلوگرم از انواع موادمخدر توسط نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر تنکابن کشف و ضبط و به همراه مجرمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

هرازنو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا