مالک باشگاه دانش فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

پیشرفت فوتبال پایه فریدونکنار چشم‌گیر بوده است/ فوتبال فریدونکنار سیاسی شده است/ برخی از مسئولان شورای شهر به لیدرهای خود سرویس‌دهی می‌کنند

بصیر، سیدکریم محمدی در گفت‌و‌گوی آنلاین با کانال تلگرامی بصیرنیوز، اظهار کرد: فوتبال در فریدونکنار از سوی شخصی به نام جاسم بندری با جمع کردن جوانان شهر حسینعلی اختیاری، دکتر مرادعلی یزدان‌نژاد، سیاوش زمانی، علی عباس‌زاده، مسعود ضیایی و غیره با نام پرسپولیس راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت فوتبال در گذشته در فریدونکنار همدلی و رفاقت و احترام به بزرگترها و خدمت بدون چشم‌داشت بزرگان فوتبال شهر بود که متاسفانه در حال حاضر کمتر دیده می‌شود.

مالک باشگاه دانش فریدونکنار خاطرنشان کرد: در شهر ما از گذشته تاکنون استعدادهای فراوانی وجود داشته که متاسفانه به دلیل عدم ارتباط با تیم‌های بزرگ، این استعدادها از بین رفت.

اگر به همین منوال پیش رود باید فاتحه فوتبال ین شهر را خواند

محمدی افزود: پیشرفت در فوتبال پایه فریدونکنار چشم‌گیر بوده در دهه گذشته تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است به طوری‌که تیم نوجوانان دانش فریدونکنار سه سال پیاپی در جمع بهترین‌های فوتبال ایران حضور دارد.

استعدادیاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند در تیم‌های پایه این شهرستان که در رقابت‌های کشور حاضر می‌شوند بازیکن بومی وجود ندارد، درست است یا خیر، گفت: اصلا این‌چنین نیست، همه اینها جوی از سوی دوستانی است که نمی‌توانند پیشرفت مجموعه دانش را ببینند.

وی افزود: اگر کسی فوتبال فهم باشد می‌داند که هر چه سطح بازی‌ها در کشور بالاتر رود ، برای رقابت با تیم‌های مطرحی چون فولاد، سپاهان، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و غیره باید تمام استعدادهای فوتبال منطقه را به کار گرفت تا بتوان با آنها وارد رقابت شد، در غیر این صورت یا باید از مسابقات حذف شویم و یا باید زنگ تفریح این تیمها باشیم.

این مربی اظهار کرد: فوتبال در فریدونکنار متاسفانه سیاسی شده و اگر به همین منوال پیش رود باید فاتحه فوتبال ین شهر را خواند.

محمدی تصریح کرد: مسئولانی که به دنبال رای برای انتخابات شورای شهر آینده هستند و متاسفانه خود را نیز ورزشی می‌دانند به لیدرهای خود سرویس‌دهی می‌کنند و حق تیم‌هایی چون دانش و فرابرتر که آبروی فریدونکنار هستند را نادیده می‌گیرند.

اتحاد و همدلی در فریدونکنار برای حضور در لیگ دسته سوم کشور وجود ندارد

وی افزود: دوست ندارم خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنم اما آنقدر فوتبال این شهر حاشیه دارد که نا خواسته وارد این جریانات می‌شویم.

مالک باشگاه دانش فریدونکنار در پاسخ به این سوال که چرا فریدونکنار تیمی در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور ندارد، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی برای حضوری تیمی از فریدونکنار در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور وجود ندارد.

وی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان از جوانان فوتبالی این شهرستان شد و گفت: از تمامی تیم‌ها و مربیان باید حمایت شود حتی آن مربی که چند جوان را برای پرکردن اوقات فراغت جمع می‌کند اما نگاه مسئولان باید نسبت به جایگاه باشگاه‌ها متفاوت باشد.

محمدی گفت: این‌ها همه نقشه‌های شوم یکسری مسئولان معلوم‌الحال هست که چون در فوتبال شهرمان جایگاهی در خور و شایسته ندارند، زحمات دیگران را نادیده می‌گیرند، اگر بپرسید به شما می‌گویند که این مسئولانی که بین همه فوتبالی‌های شهر اختلاف می‌اندازند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند کیست.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا پول اجاره سالن شهدا به حساب شخصی شما واریز می‌شود، گفت: سالن شهدا در اختیار هیئت روستایی عشایری فریدونکنار است و بنده به عنوان مدیر سالن در خدمت دوستان هستم و تمامی وجوه دریافتی اجاره سالن به شماره حساب این هیئت که روی بنر ورودی درب سالن نصب شده واریز می‌شود.

برای حضور در انتخابات شورای شهر حماقت نمی‌کنم

محمدی همچنین در پاسخ به یک کاربر مبنی برای حضور در بین اعضای شورای شهر در دوره بعدی، گفت: برای حضور در انتخابات شورای شهر آینده با تمام احترامی که برای برخی اعضای شورای شهر گذشته و حال قائل هستم به هیچ عنوان این حماقت رو نمی‌کنم.

وی افزود: دنبال میز و پست و مقام نیستم و در لباس خدمت بلد نمی‌توانم از بیت‌المال دزدی کنم.

محمدی همچنین دلایل ناکامی تیم بزرگسالان فریدونکنار را در رقابت‌های لیگ برتر استان برشمرد و گفت: به دلایل اینکه تیم بزرگسالان شهر فریدونکنار به دنبال مسائل سیاسی و ابزار سیاسی برخی مسئولان شده است و مدیریتی ضعیف دارد نتیجه نمی‌گیرند.

وی افزود: تیم شهر بودجه کافی برای قهرمان شدن در رقابت‌های لیگ استان را ندارد و به نوعی به مربیان و بازیکنان در ابتدای فصل وعده وعید داده ‎و در وسط فصل تیم به حال خود رها می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام، حق با آقای محمدی است، باورها در شهرستان فریدونکنار گم شده، کسی دنبال باور اقغی نیست، اگر کسی حقیقتی را بیان کند، از نطفه خفه اش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا