ابراهیمیان: از سمت سخنگویی استعفا داده‌ام اما…

بصیر ،نجات‌الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان که امروز از سمت سخنگویی این شورا استعفا داده است در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به استعفای خود گفت: بنده از سمت سخنگویی استعفا داده‌ام اما به عنوان عضو شورای نگهبان در تمام تصمیمات شورا مشارکت دارم.

وی اضافه کرد: بنده از تمامی تصمیمات شورای نگهبان حتی آنهایی که به عنوان اقلیت مطرح می‌کنند به عنوان مرجع قانونی تصمیم‌گیری کشور حمایت می‌کنم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان همچنین اظهار داشت: نهادهای جمهوری اسلامی ایران مثل شورای نگهبان و اصول و قواعدی بنیان گذاشته شده‌اند که باعث شده تبدیل به نهادهای توانمند و مقتدر نظام شود.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه این نهاد مقتدر (شورای نگهبان) در عرصه تصمیم‌گیری مخصوصا در امر انتخابات تابع اصول و قواعدی است که در قانون اساسی و قوانین عادی بیان شده‌ است،‌ اظهار داشت: اینجانب با قدرت به انجام وظایف در چارچوب این قواعد ادامه می‌دهم و از نتایج تصمیمات این مرجع قانونی حمایت می‌کنم.

«بنده با تمرکز به وظیفه مهم امروز خود یعنی بحث انتخابات پرداخته و از پرداختن به حواشی خودداری می‌کنم. اینجانب به عنوان یک مسلمان انقلابی و دلسوز برای نظام وظیفه پشتیبانی از این نهاد در حد مقدورات خود انجام می‌دهم.»

الف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا