طی انتشار خبری با عنوان «پشت پای کمیته امداد فریدونکنار به یک نیازمند» در سایت بصیرنیوز؛

کمیته‌امداد استان مازندران بیانیه‌ای در رد این موضوع صادر کرد

بصیر، در متن این بیانیه آمده است:

مدیر محترم شبکه خبری بصیرنیوز

سلام علیکم:

احتراما در مورد مطالب درج شده در سایت به تاریخ ۳۰/۱۰/۹۴ کد ۹۳۴۸۵ با عنوان پشت پای کمیته امداد فریدونکنار به یک نیازمند، به اطلاع می‌رساند: نامبرده در تاریخ ۲۹/۱/۹۱ که شاطر نانوایی بوده بنا به اظهارات خودش با چند سال سابقه بیمه از نانوایی بیرون آمده و در شرف دریافت بیمه بیکاری است.

تاریخ ۴/۱۲/۹۲ درخواست اولیه وام اشتغال بود، البته نامبرده درخواست وام اشتغال خودروی نیسان داشت و به علت نداشتن گواهینامه مورد تایید قرار نگرفت.

در نهایت در تاریخ ۱۵/۱۲/۹۲ به ایشان وام کارگشایی پرداخت شد و تا تاریخ ۲۸/۸/۹۴ که چک ضامن را برای وصول به بانک برده‌اند ۲۰ قسط معوق داشت یعنی اصلا قسطی پرداخت نکرد.

تاریخ پیگیری برای وصول اقساط ۱۴/۸/۹۳ – ۲۶/۱۱/۹۳ – ۱۹/۱۱/۹۳- ۴/۱۲/۹۳ -۲۳/۱/۹۳ – ۲۳/۱/۹۴ بوده است.

در تاریخ ۱۸/۶/۹۴ ضامن اظهار داشت از حساب برداشت شده و وام گیرنده با پرخاشگری گفت: هرکاری می‌خواهید انجام دهید، در تاریخ ۲۶/۸/۹۴ چک به بانک برده و وصول شد.

با همه این توضیحات از آن رسانه انتظار می‌رود در درج اخبار امر مهم صحت و دقت در خبر را در نظر داشته باشند و بدون مستندات و دلایل روشن اقدام به درج هر خبری نکرده و در بار‌گذاری اخبار در سایت دقت لازم را مبذول دارند.

ضمنا نامبرده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد نمی‌باشد و خانواده‌هایی که سرپرست(مرد) آنها از کار افتاده، بیمار، سالمند و یا سرپرست خانواده زن باشد و فاقد بیمه‌های اجتماعی باشند می‌توانند تحت پوشش این نهاد قرار گیرند و همچنین خدمات چند خدمتی، مستمر، تک‌خدمتی و گروه های مختلف حمایت از خدمات این نهاد به افراد نیازمند می‌باشد، با تشکر.

روابط عمومی کمیته‌امداد استان مازندران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا