صنعت نفت در تحریم‌های ظالمانه سربلند شد

بصیر ،علی‌اکبر شعبان‌پور چهارشنبه شب در بازدید از فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی اظهار داشت: صنعت نفت در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت قرار دارد و روز‌به‌روز این مهم بیشتر حس می‌شود و شاهد موفقیت‌های قابل توجهی در این منطقه هستیم.

وی افزود: تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی و همچنین تکمیل فاز ۱۲ که معادل ۳ فاز استاندارد بوده، نشانه توان بالای متخصصان داخلی است و در اوج تحریم‌های ظالمانه به این توفیقات رسیدیم که نشان داد ایران اسلامی از توان و تخصص و کارآمدی بالایی در صنعت برخوردار است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: صنعت نفت در تحریم‌های ظالمانه سربلند شد و متخصصان و مهندسان داخلی در کنار مدیران ارشد صنعت نفت بودند و کارگران ما نیز با جدیت در راستای ساختن و آبادانی فازها کنار ما بودند و هیچ زمانی در تحریم‌ها تسلیم نشدیم و توانستیم غلبه کنیم.

شعبان‌پور تصریح کرد: در دوران بعد از تحریم نیز مسئولیت صنعت نفت بسیار سنگین و مهم است و اطمینان داریم که می‌توانیم از فرصت‌های پیش رو به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی ابراز داشت: سال آینده چند فاز مهم در مدار تولید قرار می‌گیرند و تا سال ۹۶ فازهای بیشتری تکمیل می‌شوند و به غیر از فاز ۱۴ پارس جنوبی، تمام فازهای موجود تا انتهای سال ۹۶ در مدار تولید قرار می‌گیرند.

خبرنامه دانشجویان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا