انتخابات مظهر حماسه همدلی

انتخابات مظهر حماسه همدلی

بصیر ،همزمان با سال همدلی و همزبانی مردم کشورمان با آزمون بزرگی بنام انتخابات روبرو هستند.

معنای انتخابات در كاربرد رايج و عام آن به معناي روش يا شيوه‌اي است براي برگزيدن تعداد معيني از افراد از ميان شمار كثيري از كساني كه براي تصدي يك منصب يا مقام خود را نامزد كرده‌اند.

انتخابات برای تحکیم پایه های مشروعیت سازی و نهادینه سازی ارزش های سیاسی یک نظام بسیار ضروری است.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران در شرایطی خود را آماده حضور باشکوه در انتخابات ۷ اسفند می‌کنند که فضای سیاسی کشور نیز تا حدود زیادی متأثر از ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شده است.

دشمن در تلاش است تا از شور و هیجانات فضای سیاسی موجود استفاده کرده و با ایجاد اختلاف بین گروه های سیاسی ، مردم و مسئولان به اهداف خود برسد.

مخالفان کشورمان که برای این روز سرنوشت ساز برنامه ریزی زیادی کرده و سخت مشغول فعالیت است تا مردم را از پای صندوق های را دور کند غافل از اینکه این سرزمین با خون شهداء به این جایگاه رسیده است.

مردم و مسئولان ما با حفظ وحدت خود و راهنمایی های مقام معظم رهبری بار دیگر دشمن را ناامید می کنند.

این انتخابات اولین و آخرین باری نیست که مردم کشورمان با آن روبرو هستند و به لطف خداوند سر بلند از این آزمون خارج می شوند.

مردم کشورمان شعار مد نظر مقام معظم رهبری را در ۷ اسفند ۹۴ در پای صندوق های رای صرف کرده، چشم دشمنان نظام را کور، دل دوستان انقلاب و مقام معظم رهبری را شاد می کنند.

آراز سسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا