جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج با یک کد

بصیر ،محمد حسین قربانی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت تحولات بسیار خوبی را در حوزه غذا و دارو داشتیم و باید نگاه‌های ما را در زمینه غذای سالم و کنترل مواد غذایی از ” مزرعه تا سفره ” و از طرف دیگر کنترل داروهایی که بی‌رویه وارد کشور می‌شدند جامه عمل پوشانده شده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: در دو سال اخیر سازمان غذا و دارو در بسیاری از زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته است و در زمینه واردات برنج، کددار کردن برنج و جلوگیری از واردات بی‌رویه و ثبت سفارش و جلوگیری از واردات برخی محصولات از جمله روغن مدیریت‌های خوبی صورت گرفه است.

قربانی با اشاره به اینکه هر چقدر کیفیت محصولات داخلی را بتوانیم بالا ببریم اعتماد مردم به محصولات غذایی بهتر خواهد شد، به “ایفدونا” گفت: این امر در اشتغالزایی نیز تاثیر موثر بوده که خوشبختانه سازمان غذا و دارو در این زمینه مدیریت‌های خوبی داشته است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت سازمان غذا و دارو در زمینه کاهش واردات داروهای وارداتی نیز بسیار خوب بوده و امیدواریم این روند کاهشی ادامه داشته باشد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی حمایت های لازم را از سازمان غذا و دارو خواهیم داشت.

عصرامروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا