بصیر گزارش می‌دهد؛

دیدار مدیران بصیرنیوز با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران/ حسین‌نژاد: بصیرنیوز صدای مردم و مسئولان فریدونکنار است

DSC_0216

به گزارش بصیر، مدیرمسئول و سردبیر بصیرنیوز با شعبان حسین‌نژاد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران دیدار و در خصوص مسائل مختلف با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار سیداحمد حسینی مدیر مسئول بصیرنیوز با تبریک انتخاب حسین‌نژاد به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اتاق اصناف ایران، گفت: حضور در چنین جایگاهی کمترین حق فرزندان مستعد این شهرستان است و امیدواریم این حضور برای شهرستان فریدونکنار مفید واقع شود.

ابوالقاسم فرجی سردبیر بصیرنیوز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه این رسانه در راستای رسالت خود به دنبال انتشار اخبار فریدونکنار است، اظهار کرد: بصیرنیوز آمادگی دارد برای ارتقای شهرستان در استان مازندران با انتشار اخبار صحیح و مفید نقش خود را ایفا کند.

شعبان حسین‌نژاد نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه بصیرنیوز صدای مردم و مسئولان فریدونکنار است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بصیرنیوز انتشار اخبار این شهرستان است و نشان می‌دهد در تمامی صحنه‌های مهم حاضر هستند.

وی گفت: بصیرنیوز به عنوان حلقه وصل مردم و مسئولان شناخته شده است و امیدواریم بتواند این وظیفه سنگین خود را به همین شکل تداوم بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا