ما باید برای رهبری هزینه شویم یا رهبری برای ما؟!

بصیر، در این انتخابات افرادی که خود را منصوب به رهبری می‌دانند شعارهای متعددی داده‌اند از جمله (حمایت از … حمایت از رهبری) یا عکس‌هایی را منتشر می‌کنند که توسط رهبر عزیزمان مورد تفقد قرار گرفته‌اند.

سوال در ذهن من جوان دهه اول انقلاب ایجاد شد، آیا در‌ست است رهبری برای شخصی هزینه شود آیا درست است خواص از رهبری هزینه کنند تا در انتخاباتی که قرار است قوام جایگاه رهبری و شخص رهبر باشد برای یک امری که امام راحل عزیزمان فرموده است میزان رأی ملت است اینطور از رهبری هزینه کنند.

البته این بر همه موافقین و مخالفین واضح و مبرهن است که رهبر عزیزمان از فرد یا جناح خاصی حمایتی نداشته و ندارد و این اعتقاد را دارند تمام جناح‌ها حضورشان با در نظر گرفتن اصول و اصلاح در برخی از سلیقه‌های اجرا امری ضروری است.

و ما هم باید بدانیم رهبری جایگاه رفیع‌ تری دارد که ما بخواهیم از او برای رسیدن به منافع‌مان استفاده کنیم، زشتی این عمل زمانی واضح‌تر می‌شود که به‌اصطلاح خواص این حرکت را انجام دهند، اگر درصدی احتمال بدهیم که در این رقابت مورد اقبال عمومی قرار نگیریم، می‌دانید چه هزینه‌ای را بر دست رهبری قرار داده‌اید، در بیشتر حکم‌های مسئولیت می‌خوانید اعیونی بالورع والاجتهاد اما حال که در این کار حتی تقوای الهی لحاظ نشده است.

شما نامزدها باید بدانید اگر در مجلس خبرگان می‌روید قرار هست شخصی را انتخاب یا قوام دهید که قرار هست عَلَم انقلاب اسلامی با دست با کفایت او به‌دست منجی آخر زمان برسد و یا در مجلس شورای اسلامی قرار هست قوانینی تصویب کنند که منجر به زمینه ظهور شود (پس این را باید هر روز در جلوی چشمان‌مان ببینیم که من باید از مال و جان و آبرویم برای رهبری هزینه شوم تا اسلام عزیر و وعده عالم‌گیر شدن مستضعفین بر عالم محقق شود).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا