ثبت رتبه سوم تردد کشور در مازندران

بصیر،علی نبیان امروز اظهار کرد: مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل در یازدهمین روز از فروردین امسال با یک‌میلیون و ۴۱۴ هزار و ۸۳۴ تردد و با یک درصد کاهش رتبه سوم تردد کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه سهم تردد مازندران در ۱۱ فروردین امسال در کشور ۸٫۳ درصد بوده است، افزود: ورودی به مازندران شاهد ۸۴ هزار و ۱۷۲ وسیله نقلیه بوده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران، میزان تردد خروجی در مازندران را ۹۱ هزار و ۸۸۳ وسیله نقلیه دانست و اضافه کرد: پرترددترین محورهای مازندران ساری ـ قائم‌شهر و محمودآباد ـ آمل بوده است.

این مسئول مجموع تردد از ابتدای طرح نوروزی در مازندران را ۲۱ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۶۲ وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: میزان تردد در ایام نوروز امسال ۱٫۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

نبیان ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی در مازندران تا ۱۱ فروردین امسال یک‌میلیون و ۴۳۴ هزار و ۳۲۵ وسیله نقلیه وارد مازندران شدند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در بخش پایانی سخنانش، گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون یک‌میلیون و ۱۸۵ هزار و ۸۱۷ وسیله نقلیه از محورهای مازندران خارج شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشت.

شمال نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا