کفاشیان: کروش گفت با این شرایط در ایران نمی ماند/ با صدا و سیما نامه های فدایت شوم رد و بدل می کنیم

بصیر،علی کفاشیان پس از جلسه طولانی مدتی که با کارلوس کروش و مدیران آل اشپورت داشت گفت: «در این جلسه از زحمات چند ساله ان ها تشکر کردیم و در آینده هم از آن ها استفاده می کنیم. تیم ملی باید در شش تیم مرحله بعدی جزو دو تیم اول باشد. اما کروش گفت که با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیست. او می گوید کار کردن در تیم ملی یک سری امکانات می خواهد که ما باید آن را برآورده کنیم.»

کفاشیان ادامه داد: «کروش مثل جلسات قبلی درباره اردوها، پاداش ها، حقوق و … گلایه داشت و می خواهد که شرایط تغییر کند. اما با توجه به بودجه ای که برای ما در نظر گرفته شده به کروش گفتم که شاید نتوانستم خواسته های او را برآورده کنیم. اولویت ما تیم ملی است. به کروش قول دادم هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم. ولی او از من تضمین می خواهد که ما واقعا نمی توانیم تضمین دهیم. کروش هم تاکید داشت که اگر این امکانات فراهم نشود نمی تواند کارش را ادامه دهد. قرار شد در جلسه ای که در هیات رئیسه خواهیم داشت شرکت کنیم و در این خصوص حرف بزنیم.»

کفاشیان گفت: «ماندن کروش به نفع فوتبال ایران است. او تیم ملی را تا اینجا خوب آماده کرده و می تواند راه صعود به جام جهانی را هموار کند. کروش برنامه یک ساله هم آماده کرده و قبول کرده در مراسم قرعه کشی مقدماتی جام جهانی هم شرکت کند.»

رئیس فدراسیون درباره اینکه آیا دوباره نامزد ریاست فدراسیون خواهد شد یا نه گفت: «من کاندیدا نشده ام و در حال حاضر افرادی دیگر کاندیدا هستند. منتظریم دولت اساسنامه فدراسیون را به رسمیت بشناسد. وزارت ورزش و سازمان بازرسی اعلام کردند که اساسنامه مصوب دولت را قبول ندارند و این طوری نمی توان انتخابات برگزار کرد. هر وقت که مصوبه دولت آمد و اساسنامه ما قانونی شد انتخابات با ۴ کاندیدایی که ثبت نام کرده اند برگزار می شود.»

کفاشیان درباره استعفای پیروانی از تیم ملی گفت: «پیروانی چند بار خداحافظی کرده اما باز هم به کارش ادامه داده است.»

کفاشیان درباره اینکه اسدی در برنامه نود به فردوسی پور می گفت مهندس، گفت: «خب به من چه؟»
رئیس فدراسیون فوتبال درباره حق پخش تلویزیونی هم گفت: «نامه نگاری کرده ایم. بین ما نامه های فدایت شوم رد و بدل می شود.»

انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا