سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار:

فریدونکنار از داشتن یک کتابخانه معمولی محروم است / احداث کتابخانه‌ای مجهز در فریدونکنار

بصیر، نقدی بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز؛ اظهار کرد: کتابخانه مهمترین جایگاه فرهنگی شهر است اما در فریدونکنار از داشتن یک فضای معمولی کتابخانه‌ای نیز محروم هستیم.

وی با بیان اینکه کتابخانه باید برای مردم به ویژه دانش‌آموزان جذاب باشد تا مورد استقبال قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در کتابخانه فریدونکنار با راه‌اندازی بخش‌های مختلف به افزایش جذابیت آن بیافزائیم.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با اشاره به اینکه به تعامل با رسانه‌ها بسیار معتقد هستم، تصریح کرد: مردم به وسیله رسانه‌ها باید خدمات کتابخانه عمومی فریدونکنار را ببینند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با همکاری صورت گرفته با آموزش و پرورش فریدونکنار به دنبال حضور دانش‌آموزان در این کتابخانه‌ هستیم، گفت: کتابخانه عمومی باید مانند یک دانشگاه پویا باشد.

وی از احداث یک کتابخانه مجهز در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تامین منابع و ورود خیران در این بخش، کتابخانه‌ای مجهز در شان مردم این شهرستان احداث می‌شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در پایان از تصمیم برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران در ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا با حضور در نمایشگاه کتاب تهران تعداد زیادی کتاب برای استفاده جوانان فریدونکناری خریداری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا