علي دايي: به اين اخراج افتخار مي‌ کنم

به گزارش بصیر، دایی در گفت و گویی نه چندان تند و بی محابا به ورزشکاران اخطار داد که عده ای ثروتمند وارد ورزش شده و دارند تصمیمات مهم را می گیرند. او گفت افتخار می کند که توسط وزیر ورزش از کار برکنار شده. متن کامل حرف های دایی را به نقل از خبرنگار ورزش سه در ورزشگاه درفشی فر بخوانید:


او در ابتدای حرف هایش گفت: من یک مربی حرفه ای هستم و اصلا و ابدا ایراد نمی گیرم اگر کسی بخواهد من را اخراج کند. من در تیم ملی هم اخراج شدم و خیلی راحت رفتم و دنبال داستان نبودم. هر کاری روش دارد. این مساله طبیعی بود که با گروهی که آمدند این مشکلات را خواهیم داشت. آنها از اول دنبال این بودند که من نباشم.

وی ادامه داد: از روی که تیم تشکیل شد خیلی کارها کردند که من اخراج بشوم. متاسفانه روش، روش غلطی است. من با سایت ها و رسانه ها آمده ام پرسپولیس یا با قرارداد. اگر قرار بر قطع همکاری است باید به من نامه بدهند و این مساله مهم را رسما اعلام کنند. من افتخار می‌ کنم که یک روز از تیم ملی آقای احمدی نژاد من را کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش من را اخراج کرد. من سرم هم برود حرف حق می‌ زنم. دلم به حال فوتبال می‌ سوزد که کسی که نمی داند فوتبال چیست و به صرف پول داشتن برای پرسپولیس تصمیم گیری کند.

علی دایی گفت: الان تیم آرامش دارد و من دوست ندارم راجع به مسائل دیگر صحبت کنم. با انتخاب هایی که صورت گرفته مشخص است که آنها پاداش مصاحبه هایشان علیه من را گرفته اند من تبریک می‌ گویم و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشند. من در این ۵ ماه خیلی فشار تحمل کردم. از این ناراحتم که کسی که در کار تراکم و ساخت و ساز است در مورد من صحبت می‌ کند. این زنگ خطری برای تمام ورزشکاران است.

وی درباره ترک پرسپولیس نیز گفت:  هر زمانی که رسما اخراج را به من ابلاغ کنند، از این تیم می‌ روم. از این به بعد حتی یک مصاحبه هم درباره پرسپولیس از من نخواهید دید. من مخلص این مردم هستم و از آنها حلالیت می‌ طلبم. کجای دنیا یک مربی را اینطور اخراج می‌ کنند؟ تا این اتفاق افتاد و چک اسپانسر پاس شد. البته من خدا را شکر می‌ کنم که بچه ها به حق و حقوقشان می‌ رسند. گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌ کند. 

وی درباره رحیمی گفت: آقای رحیمی خیلی مردتر از چیزی بودند که من فکر می‌ کردم. خیلی مردتر از آدم هایی که در این فوتبال داعیه مدیریت دارند. من پرسپولیس را فقط دعا می‌ کنم و تشویق می‌ کنم. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد. ما داشتیم کارمان را می‌ کردیم و تیم هماهنگ شده بود. به هر حال من یک مربی حرفه ای هستم و تابع تصمیم باشگاه.

دایی در پایان خاطرنشان کرد: علی دایی سرش را جز پرچم آقا امام زمان جلوی هیچ کس خم نمی کند. من مجیز کسی را نمی گویم و همیشه حرف حق می‌ زنم.

 
 
ورزش ۳

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا